Úprava šperku / Výměna šperku / Reklamace / Vrácení zboží
Něco není v pořádku?
To nás mrzí, ale spolu to vyřešíme. ❤️ Připravily jsme si pro vás jednoduchý online systém.
1. Jak můžete zboží vrátit?
- vyplněním našeho online formuláře , ve kterém zvolíte variantu Vrácení šperku
- připravily jsme pro vás zvýhodněnou dopravu za vrácení vašeho balíčku směrem k nám pouze za 50 Kč
- po úhradě dopravného vám do e-mailu dorazí vratkový kód, se kterým jednoduše zajdete na výdejní místo PPL nebo Zásilkovny a jednoduše odešlete balíček k nám
- dopravu směrem k nám si také můžete samozřejmě zajistit sami, stačí tuto možnost zvolit ve formuláři
2. Jak si můžete nechat zboží upravit či vyměnit?
- vyplněním našeho online formuláře , ve kterém zvolíte variantu Výměna / Úprava šperku
- připravily jsme pro vás zvýhodněnou dopravu vašeho balíčku od vás k nám a poté nazpět za vámi pouze za 100 Kč
- po úhradě dopravného vám do e-mailu dorazí vratkový kód, se kterým jednoduše zajdete na výdejní místo PPL nebo Zásilkovny a jednoduše odešlete balíček k nám
Nezapomeňte nám do aplikace nebo do balíčku přidat pokyny k úpravě či výměně.
3. Potřebujete zboží reklamovat?
- v případě reklamace nám, prosím, napište na e-mail: info@sparklemoments.cz. Spolu se na to podíváme a najdeme nejlepší řešení k vaší spokojenosti.
- dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.
- reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.
- v případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučujeme šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat
Pro vrácení nebo úpravu či výměnu zboží nezapomeňte využít TENTO ONLINE FORMULÁŘ.